2010-07-07
 22:11:53

För mycket att göra för att blogga just nu

God kväll eller God natt :D

Ja exakt som rubriken lyder så har jag för mycket att göra för att kunna sätta mig och blogga ordentligt har inte orken och tiden just nu men nu tänkte jag att jag måste gå in och uppdatera lite :D Dagarna består av jobb och packning för på söndag åker vi till kära Kungshamn och jag längtar något så enormt så jag kan spricka :D Ska bli härligt att komma iväg. Imorgon ska jag med en god vän till Borås och vara med henne på sjukhuset för hon ska göra en operation och jag blir nog där hela dagen tror jag det får vi se hur lång tid det tar men vill vara där med henne och då får det ta den tid det tar :D Kommer att ta med mig datorn som kommer att rulla några filmer på så jag har något att göra under tiden.hehe.

Nej nu ska jag ta och tvinga in min man i duschen så han kan ringa till vårdcentralen imorgon.

Ha det bra.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: