2010-07-25
 06:08:59

Förlåt

Ja jag lyser verkligen med min frånvaro just nu men det som står på min agenda är jobb för hela pengen så jag hinner inte med så mycet annat än att jobba. Ska snart cykla iväg till jobbet i ösregnet och hoppas att man inte blir jätte jätte blöt men det lär jag nog bli tur att jag har regn kläder säger jag då :D

Jag jobbar bara till kl 10 idag sen efter det ska jag trampa hem och vi ska sätta oss i bilen till Lidköping och hälsa på våra goa vänner som bor där. Tanken är att vi ska grilla och ha det trevligt tills på måndag men om vädret blir så här så får vi nog göra något annat än att grilla idag fast det kan ju spricka upp med om vi har tur.

Nej dags att bege sig till jobbet.Ha de bra.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: