2010-07-10
 23:15:53

God kväll! Varit väldigt varmt idag jös...

God kväll! Varit väldigt varmt idag jösses var inte lätt att hitta motivationen till att packa klart allt men efter en liten tur till stan för att inhandla saker på systemet och sen köpte vi frukt på lidl och mera saft går verkligen åt i mängder nu när det är så varmt. Jag har varit på bio ikväll med Emma var jätte bra film fast hade inte väntat mig något annat heller :-) såg eclips nu väntar jag på den 4e filmen ska komma så man får se resten. Nu ligger jag i sängen och ska snart försöka stänga mina ögon och hoppas att huvudvärken försvinner under natten. Imorgon blir det salt bad längtar så jag dör :-) ska bli skönt att få miljö ombyte och få se västkusten igen :-) vet att jag är tjatig. Haha god natt mina kära. Kram


Emma

JA den var skit bra.. ;)

Bada åt mig med.. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: