2010-07-08
 21:34:40

God kväll!

Idag har jag inte gjort mycket vettigt känns det som har inte haft någon ork alls till att göra något efter att jag kom hem. Kl 05.30 ringde väckar klockan och ville ha min uppmärksamhet och det var bara till att gilla läget och kliva upp fast det tog emot vill jag lova kände mig jätte trött men när jag väl kom upp så var det ingen fara då var jag pigg och glad :D Kl 06.40 gick bussen till Borås som skulle ta oss till sjukhuset och väl där så har jag bara väntat på att hon skulle bli klar och vid kl 13 var vi hemma igen och allt gick bra skönt. Kollade på New moon när jag satt där och väntade gud så bra den var fast jag såg inte skärmen jätte bra för det blänkte så när det var så ljust men på lördag har jag bokat biljetter för att se Eclipse bara MÅSTE se den :D dom filmerna är verkligen beroende framkallade.hehe.

Sen när jag kom hem så la jag mig lite på soffan och slumrade i 30 minuter till o från medans Johan var på vårdcentralen och sökte för sitt magont men dom vet inte vad de är nu heller men ska äta omeprazol i 4 veckor och hoppas att det ger resultat. sen åkte vi till Johans jobb och var där tills det var dags att hämta barnen på dagis och sen så åkte vi ut till Hallgrens och tvättade bilen så den skulle bli semester fin :D Sen lagade vi lite enkel middag blev korv och makaroner idag sen åkte Johan iväg och kom inte hem förns kl var 20.00 och då hade barnen lagt sig och jag satt och grejade med kort och skulle byta i ramarna så nu har jag gjort fint på tv bänken med nya kort i så får se hur länge dom får stå där utan att någon gör sönder dom. Tack och lov så är det ju plast och inte glas ramar det är bra med att köpa på ikea :D

Nej nu ska jag snart hoppa in i en dusch och sen ska jag sova imorgon ska jag ringa vårdcentralen åt Emilia för hon haltar har gjort det sedan i tisdags kväll och hon säger att hon har ont och pekar på sin höger fot så ska ringa upp så dom får kika på den så det inte har blivit något tokigt i den.

Ha en bra kväll.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: