2010-07-30
 13:07:37

God middag vilket väder det är idag det ...

God middag vilket väder det är idag det blåser storm och regnet det bara öser ner i perioder. Jag har rast just nu har lagt på mig en sjukhus filt och tycker synd om mig själv :-) har så fruktansvärt ont i min mage och huvudet börjar göra sig till känna igen tog en alvedon till frukost och det börjar nog släppa helt nu känns det som. Förstår inte riktigt varför jag måste peta i mig dom för att fungera och jag har inte tid att gå till doktorn heller. Ska till optikern efter vi kommit hem ifrån våran semester så får jag se vad dom säger om det är synen det är fel på annars måste jag uppsöka doktorn :-( nej dags att återgå till jobbet bara några timmar kvar sen är jag ledig i 10dagar :-) ska bli skönt. Hoppas att ni har det bra. Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: