2010-07-28
 08:37:28

God morgon!

Jag är hemsk på att inte uppdatera här i bloggen men jag har inte tid känns det som man har så mycket på gång så man blir tokig snart :S Men när man jobbar och så kommer man hem och är ganska trött eftersom det är ett väldigt tungt jobb jag har just nu rent kropsligt är det tungt. Har i flera dagar haft jätte ont i mitt huvud och det vill aldrig släppa helt och hållet jag vet inte vad de är men jobbigt är det i alla fall :(

Helgen i Lidköping var underbar och det tackar vi för vi hade jätte kul långt in på natten vilket resulterade i ganska få timmar med sömn eftersom Emilia valde att vakna mitt i natten och inte somna om direkt kan man ju förstå när det är mycket ljud och så och ett ställe som man inte känner igen riktigt. På måndag morgon satte vi oss alla i bilen och åkte iväg till Skövde och gick i en massa affärer och kollade medans Nicole var hos farbror doktorn sen åt vi på Max var himla gott men blev rörigt för Emilia ville inte riktigt sitta stilla om man säger som så.

Igår jobbade jag hela dagen känns det som i alla fall 7-16 så när jag kom hem så var jag trött och hade jätte ont i huvudet. Men vi grillade lite fintastek och potatis till middag var jätte gott tack älskling för maten :D Sen efter vi ätit satte vi oss i bilen för att göra ett besök på Coop bygg här i stan och köpte virke för att bygga våran nya tv hörna om man kan kalla det så :D Vet inte rtiktigt vad det heter men kommer att lägga upp bild på det när det är färdigt. Sen planterade jag om alla mina blommor tog sin lilla tid och det var precis att jorden räckte som jag hade men nu har jag ett par miljarder krukor med växter i som jag knappt vet vart jag ska göra av.haha.

Idag börjar jag jobba kl 17 känns långt att gå och vänta på att få gå till jobbet men då hinner jag greja lite här hemma med. Johan är ute och åker lastbil idag med en gammal klasskompis som han inte träffat på 6år så han tyckte det skulle bli roligt och det förstår jag dom har tydligen haft ganska roligt ihop om jag fattat det rätt.

Nej nu ska jag göra lite nytta och börja packa resväskorna för på söndag åker vi till Gullholmen och ska vara där 1 vecka det jobbiga när jag packar nu är att vi kan inte ha några lösa saker för vi parkerar våran bil på andra sidan på fastlandet så allt bagage måste vi ta på färjan eftersom det är en bilfri ö kommer kännas lite konstigt tror jag men det ordnar sig nog.

Ha en riktigt bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: