2010-07-09
 09:07:16

God morgon!

Hej på er!

Har sovit ganska gott i natt dock sover jag så himla hårt när jag väl sover så när jag vaknar så känner jag mig knappt utvilad på morgonen bara för det. Idag ska jag gå till ams och få ett papper på skrivet och sen kl 10.30 ska vi vara på vårdcentralen och  sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra blir nog att laga lite käk ikväll så jobbar jag mellan 15.30-21 sen är jag ledig i över 1 vecka :D ganska skönt faktiskt fast jag inte jobbat så länge. DOm säger ju att det ska bli kanon varmt nästa vecka jag hoppas att vi får det fina vädret i kungshamn här är ett smakprov på vart vi ska vara denna hamnen ligger precis nedanför vårat hus som vi har hyrt, Casper han frågar varje dag mamma när ska vi åka till Kungshamn nu är det nära säger han när man säger vad de är för dag idag :D


Fisketången heter detta ställe

Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag.
KRAM


Ida

Vad härligt det såg ut :)



PUBLICERAT: 2010-07-09, 18:33:34 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: