2010-07-19
 19:21:07

Hemma i vardagen igen!

God kväll!

Ja igår kom vi hem till vardagen igen kändes inte kul när vi rullade in igen både jag och Johan sa det att vi åker igen vill helt klart bo vid kusten nära havet är en helt annan idyll där. Kommer inom några år att bege oss till något ställe vid kusten och bo sätta oss där.Gårdagen bestod mest av att sitta i bilen ett besök på mc donalds i Stenungssund och äta lite fast det var lite jobbigt för Emilias små ben var fulla av spring efter att ha suttit i bilen i nästan 2 timmar.

Idag har jag jobbat och efter jobbet så har vi varit barnvakt åt Jonathan hela dagen och nu ska snart Johan och Casper bege sig hem till Emma för att lägga honom och sova i sin egen säng. Så kommer att få huset för mig självh här en stund då ska jag passa på att ställa mig i en dusch hände en massa på jobbet idag som kräver att jag måste duscha.

Imorgon ska vi bege oss till Jönköping efter jobbet och kolla på soffor som vi ev ska köpa lite längre fram när jag får lite mera i lön och om det blir så mycket som jag tänkt mig att det blir.  Sen ska vi göra ett besök på biltema och köpa ett fiskespö till mig och en massa drag till båda spöna ska bli kul :D Nej nu ska jag göra i ordning lite här.

Ha de bra.

Kram


Ida

Det kan vara ganska skönt att komma hem också,hoppas ni haft det toppen!



PUBLICERAT: 2010-07-19, 22:49:10 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: