2010-07-03
 23:17:43

Oj oj vilken dag. Jag skojar nog inte när...

Oj oj vilken dag. Jag skojar nog inte när jag säger att idag var årets varmaste dag mätaren visade på över 30plus när solen var som varmast gick inte att vara ute inte inne heller för det var lika varmt. Det var en pina att gå inne och jobba vill jag lova. Jobbade till 10först sen åkte vi och badade en sväng passade på att ta första doppet var riktigt skönt. Emilia är som en vilde i vattnet sen var det dags att stressa vidare för att jobba igen. Sen när jag kom hem har vi inte gjort något alls. Nu ligger jag i sängen borde sova eftersom jag börjar kl 7 imorgon men är så varmt i sovrummet. God natt hoppas ni haft en bra dag. Kramar


Ida

Vad skönt med värme och bad



PUBLICERAT: 2010-07-04, 14:52:15 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: