2010-07-10
 08:25:37

Operation packning och städning idag

God morgon!

Har sovit som en kratta i natt fy hemskt när man inte kan somna ordentligt men tror att de är för mycket som snurrar i skallen och sen jobbade jag ju igår kväll och då blir det alltid svårt att varva ner innan man lägger sig tycker jag. Jag la mig ändå vid 22 men kunde inte somna innan kl var 00 sen kom Casper till mig vid 02 och la sig där en stund men han höll på och göra mig galen han har nämnligen börjat gnisla tänder när han sover hua rös i hela kroppen så jag ledsnade på honom efter en liten stund så han fick gå och lägga sig i sin säng igen. Kl 06 ringde Johans klocka och han steg upp och vid 07 satte han sig i bilen och åkte iväg till falkenberg där han ska tillbringa hela dagen. Jag ska försöka att styra upp den sista packningen och måste en sväng på stan och besöka systemet vill ha en box med vin med oss för det är gott att ha till skaldjur :D och sen så blir det hem att greja ännu mera för idag måste jag ju bli färdig. Ikväll ska jag gå på bio och jag vet inte när jag gjorde det sist :D Ska bli så kul och spännande och se vad denna filmen har att erbjuda blir Eclipse :D

Nej nu måste jag greja vidare innan jag blir helt försoffad i stolen här.

Ha en riktigt bra dag.

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: