2010-07-29
 10:30:54

Sovmorgon :D

Hej på er!

Idag öser regnet ner. Casper kom till oss när kl var 8.30 jag blev mäkta förvånad när jag såg vad kl var fick nästan lite panik och var tvungen att gå upp ganska snabbt men jag måste säga att det var ganska skönt med en sovmorgon :D var längesedan nu känns det som :D Det lönar sig att lägga Casper senare vissa gånger men det är inte alltid att det hjälper. Emilia hon nanar så gott på morgonen det är inte ofta hon väljer att stiga upp innan kl 08 på morgonen.

Vi har averkat frukost bestyren för ett tag sedan och nu sitter jag här i soffan och kollar på när Johan och barnen håller på och sågar i brädor till tv bänken barnen ska ivrigt hjälpa till och är nästan i vägen för Johan som ska såga. Hoppas att bänken gör framsteg under dagen under den tiden som vi hinner att greja med den för om ett tag ska vi åka till Jönköping och möta upp ett par vänner och få lite saker som vi glömde där i söndags som man inte kan vara utan :D

Nej nu ska jag försöka att piggna till lite.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: