2010-06-11
 11:44:51

Fredag

God middag!

Denna dagen började inte bra har haft en usel natt och svettas som en tok samt att Casper kommer flera gånger per natt och går upp fatar inte varför han ska springa upp o ner hela tiden. Emilia kom kl 06 o frågade efter sin napp som kommit bort i sängen,sen somnade hon inte om igen. Läkar besöket gick bra i onsdags vi fick pencelin och dom gjorde en odling bakom näsan på henne för att se om det var en bakterie som satt där och det trodde hon men inte hört något ännu men hennes symtom visade på det sa läkaren för om man har grön slemmig hosta i 3 veckor så är det inget virus utan något bakteriellt. Fick lite nya astma mediciner för att se om det har någon större effekt sen fick hon inhalera två gånger uppe på barnmotagningen för att göra det lättare för henne.

Nu ska jag snart iväg på möte på "jobbet" inför sommaren och få information om regler osv sen vet jag inte om det blir jobb ikväll eller inte det visar sig när jag kommer dit annars så jobbar jag till kl 21 känner inte alls för det men bara att bita ihop det är jobbigt att lämna Johan med Emilia så många timmar eftersom hon är så himla gnällig och mammig när hon är sjuk :(

Nej nu ska jag göra mig i ordning lite vi hörs.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: