2010-06-24
 07:52:59

God morgon

Strålande väder är det utanför ser himla skönt ut men det är det säkert inte ännu eftersom det har en förmåga att vara så kyligt jämt. Men hoppas att det fina vädret håller i sig. Idag har jag en massa måsten som jag måste fixa hämta lite papper på försäkringskassan samt handla lite inför imorgon eftersom jag jobbar hela dagen imorgon så hinner jag inte det annars. Sen kl 15 ska vi vara på midsommar firande på dagis får väl kika lite på hur barnen mår först men jag tror inte att de är någon fara. Emilia sover fortfarande men det blev lite sent igår var på födelsedags fika hos Johans syster igår så Emilia kom i säng när kl var 20.30 ca,Casper somnade vid 21.

Ska snart in och betala alla räkningar så man inte behöver ha det över sig mera så de är gjort är skönt när det är avklarat.

Hoppas att ni alla får en bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: