2010-06-07
 09:23:06

God morgon!

Hej på er!

Idag var det ny vecka igen då och det fina vädret verkar ha lämnat oss för denna gången idag är det så himla grått och tråkigt så man kan gå under men det är nog kanske vart fast det är så mulet men det regnar nog lite med ser det ut som i alla fall. Emilia ligger i soffan och vill inte piggna till utan lagt sig under en filt och kollar på barnkanalen. Casper han sitter och pysslar med allt möjligt just nu är det stjärnor och papper som ska tejpas och grejas med tänk att det kan vara så kul med lite papper och tejp barn roar sig lätt ibland. Jag har precis klickat hem en del sommar nyheter ifrån hm på rean dom hade himla mycket till Emilia där som var behövligt inför sommaren då min lilla tjej inte är så liten längre och måste ha 110 i kläder på vissa plagg :O hon drar ju samma som Casper nästan nu ju helt otroligt vad hon har växt på sig dom senaste månaderna. Men det är kul med att se att hon växer men jag gillar inte att hon har feber så ofta som hon har nu det senaste för hon verkar inte direkt sjuk heller.

Idag vet jag inte vad vi ska göra riktigt ska nog fortsätta min operation röja tema med onödiga saker man har som man inte använder började i köket igår och ska slutföra det idag och börja i nästa rum och det blir bokhyllan där står en massa skit som man inte behöver ha som man samlar på sig helt i onödan jag lovar att det som står i skåpena kommer jag ej att sakna för det har inte blivit använt dom senaste 2 åren :S varför kan man inte bara ta sitt förnuft till fånga och kasta/skänka det på engång i stället för att samla på sig mer och mer skit?!? Nej nu blir det skärpning på detta och ut ska det :D

Ha en bra dag ska jag försöka ha i mitt röjar tema och en sjuk liten(stor) tjej :D

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: