2010-06-22
 15:39:43

Hemma igen!

Ja då var man hemma igen. Vart 1 timme på barn och dom vet inte riktigt vad det är med Emilia men dom tog ett urin prov och det visade positivt så förmodligen har hon haft det hela tiden och bakterierna som hon hade i sin näsa. Men vi ska i alla fall pytsa på med mera vätska och avakta och se vad odligen säger för hon ville inte riktigt behandla det för det var inte så positivt. Var ute på uteplatsen lite när vi kom hem och satt och pratade med svärmor som tog hand om Casper medans jag var borta dom hade gått och ätit mjukglass vilken lyx :D Jag är bra sugen på det jag med men det får vänta lite eller så kanske jag går dit senare.

Nej nu ska jag återgå till spisen och laga lite mat håller på och kokar potatis och ska börja steka köttet nu om en liten stund. Johan ska iväg och klippa gräs idag så jag och barnen blir ensama som vanligt känns det som.hehe. Johan är inte hemma mycket nu för tiden.

Ha det bra kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: