2010-06-21
 20:02:51

Jag älskar sommaren

God kväll!

Har inte gjort så mycket mera idag än att cykla med Emilia till dagis och varit på stan en vända med Casper tog en fika på gunnars och sen besökte vi leksaksaffären han är väldigt hängig fortfarande och orkar inte jätte mycket men han tyckte att det var skoj. Sen kom svärmor och passade Casper lite medans jag hämtade Emilia. Sen dess har vi varit ute och lekt och bara tagit det lugnt på baksidan vart jätte varmt och gött kan ju i alla fall hoppas att man fick lite bränna på sig :D Det brännde på bra i alla fall där jag satt :D fick några jätte fina kort där jag satt i solen och solade mig :D









Nu ska vi kolla på Lotta på liseberg på 4an gillar verkligen det programmet då är det ett tecken på att sommaren är här :D

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: