2010-06-28
 21:44:39

Jobb dag

God kväll!

Har varit en varm och en dag som bara försvann tycker jag. Jag klev upp kl 05.30 imorse och började göra mig i ordning och åt frukost väckte familjen kl 06 och vid 06.45 satt vi i bilen och var på väg till jobb och dagis sen jobbade jag hela dagen. Hämtade barnen 15.15 på dagis sen begav vi oss till Johan på cyklarna hade Emilia i cykelsitsen så Casper fick trampa på själv. Han börjar bli duktigare på att lyssna och cykla med mig och inte flera meter i förväg Emilia hon skrattar som en galning när hon ser Casper på sin egen cykel och hon tycker det är roligt att sitta där.

När vi kom hem så var det middag som stod på schemat och det blev potatis mos och färdiggrillad kyckling var jätte gott och Emilia åt potatis mos så det sprutade ut ur öronen på henne men skönt att se henne äta ordenltigt :D Casper var ganska trött vid maten och åt inte så mycket men var vid gott mod ändå och lekte i sandlådan och grejade med allt möjlit. Att den ungen kan ha sån fantasi gör mig imponerad ibland för han kommer på dom mest konsiga grejorna som han gör. Vid 19.30 så avancerade vi in och duschade av barnen sen fick dom gå och lägga sig Emilia somnade på engång och Casper somnade runt 20.30. Nu sitter vi och kollar på tv och jag ska snart ta och hoppa in i duschen och sen sova känner mig trött och har en hemsk huvudvärk har haft det sen jag sluade jobbet.

Imorgon ska jag och barnen göra en massa ärenden på stan och göra ett besök på barnmotagningen vid 10.30 hoppas verkligen det ger resultat för jag orkar snart inte med alla sjukdommar hela tiden men det är ju inget nytt det är bara det gamla som vägrar att gå bort :(

Ha det så bra.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: