2010-06-13
 20:23:26

Märkligt väder

God kväll!

Vädret har bjudit på det ena och det andra idag men ändå ganska ljummet väder men jisses vad det blåste ute det hade jag inte väntat mig men det gjorde det ju igår med men trodde vinden hade avtagit. Vi var ute och cyklade i 1 timme och tog oss en glass vid prången det gillade barnen :D sen när vi kom hem så var vi ute på baksidan ett bra tag men det blev snabbt kallare och himlen blev mörkare så vi gick in efter ca 2 timmar för då frös jag ganska mycket. Johan har hämtat hem sandlådan idag nu är det bara sand som fattas sen är den komplett kommer att bli kanon där på baksidan så barnen har något att göra när vi är där och slipper gå och driva runt och undra vad dom ska göra.

Just nu sitter jag här och funderar lite på om och när man ska ha kalas för Casper borde ha bestämt det för längesedan men det har inte blivit av och inte haft tid riktigt men ska fundera vidare på det :D Johan åkte just iväg till sin mor så är bara jag och katten vaken barnen sover gott i sina sängar tänk vad lite luft kan göra gott :D Imorgon ska barnen till dagis om Emilia visar feberfri på termometern fortfarande hon saknar dagis så hon blir nog jätte glad om hon får komma dit :D ska kolla om det är något bra på tvn men det är de nog troligen inte bara en massa fotboll på tvn :(

Ha en bra kväll.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: