2010-06-12
 18:22:13

Måtligt trött på REGN

God kväll!

Jag är grymt trött på allt detta regnande det gör mig galen rent ut sagt :( har ju regnat konstant sen i måndags :( blåser gör det med här fast det verkar har lugnat sig nu det var nästan stormvarning ett tag såg det ut som i alla fall. Vi har precis ätit kvällsmat blev tacos idag var meningen vi skulle ha fått besök med frun i huset blev dålig allergi shock och har tillbringat dagen på sjukhuset stackarn känns verkligen tråkigt men vi får ta det en annan gång :D

Annars idag så har vi premiär ätit jordgubbar idag det var mumma vill jag lova :D Sen har vi varit på stan och kollat ut födelsedags present till min kille som fyller 5år på onsdag tänk vad tiden går. Emilia är fortsatt dålig hon har feber och pencelinet tycks inte hjälpa eftersom hon fortfarande har feber och är extremt grinig och rädd(mer än vanligt) för plötsliga ljud och för Casper han skrämde henne igår och sen dess sitter det i. Ikväll vet jag inte vad som händer johan ska väl kolla på fotboll antar jag :S jag vill kolla på en film tror jag men det ser mörkt ut om jag får bestämma.hehe.

Avslutar med lite bilder ifrån min nya kamera är så himla glad för den så det finns inte blir verkligen super duper kort med den :D









Får väl bjuda på ett kort på mig själv med för ovanlighetens skull :D



Ha en riktigt bra kväll.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: