2010-06-26
 22:45:28

Minimal tid vid datorn vid vackert väder

God kväll!

Hade tänkt hoppa in här igår och skrivit glad midsommar men jag hann inte och jag var ganska trött när kvällen kom och vårat besök hade gått hem så jag gick och la mig tur var väl det eftersom natten blev lite rörig med barnen men det är smällar man får ta.Sov riktigt djupt i natt men det var nog bara för att jag jobbade hela dagen igår och sen vart det full rulle när vi kom hem ifrån midsommar firandet på bäckebotomt med besök och allt :D Hade jätte trevligt i alla fall tack för en bra stund :D

Idag klev vi upp vid kl 8 och åt frukost satt och funderade på vad vi skulle göra av dagen och vi bestämde barnvakt och så åkte vi och storhandlade i Borås på ica maxi handlade hem en massa olika saker kött och dyligt som vi ska ha med oss på semestern och som vi givetvis kan grilla hemma med :D Sen när vi kom hem har vi tillbringat dagen på uteplatsen har varit varmt och kallt till o från hela dagen ena sekunden frös man och andra svettades man bort. Sen efter vi hade grillat gjorde lag i folie och färskpotatis var himla gott hade kunnat äta hur mycket som helst :D Sen blev vi fruktansvärt rastlösa hela högen hade svärmor på middag och då bestämde vi oss för att åka ut till Blidsberg  och mata lite fiskar dom har där och så tog vi oss årets första mjukglass i alla fall för mig och Johan barnen har ätit det tidigare.Var jäte gott och hade en trevlig stund sen när vi kom hem var kl så mycket så att det var dags att slänga Emilia i säng och Casper satt och kollade lite på tv och sen fick han med gå o lägga sig så vid 29.30 så sov båda två :D Jag satte fart att greja i köket plockade in saker som jag inte fick plats med i skåpet efter vi hade varit och handlat tack för tupperware burkar säger jag bara som slukar en himla massa :D Sen har vi inte gjort så mycket mera sitter och kollar på fotboll på tvn men är inte jätte impad måst ejag säga men kan vara lite underhållande i alla fall. Avslutar detta inlägg med lite kort.





Ändrade frisyr igår kväll :D Ser ju helt död ut på detta kortet.haha.




Flummig Johan. Du är så snygg i dina nya glasögon <3



Mums med mjukglass(ska igentligen inte äta men hon ville så gärna ha)


Casper valde kulglass som vanligt :D

Ha det bra.Kram och God natt!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: