2010-06-29
 18:03:13

Sitter i skuggan och pustar ut

Hej på er!

Barnen leker i sandlådan och jag tog med mig datorn ut i skuggan och njuter av sommaren vi äntligen har fått :D Idag har det varit en intensiv dag. Tillbringade 2 timmar på barnmotagningen fattar inte att det ska bli så länge varje gång men nu har vi i alla fall tagit en massa nya prover på Emilia och ska försöka utreda om hon har något fel på sitt immunförsvar eftersom hon jämt är sjuk och det inte vill ge med sig. Hon har fått en ny pencelin kur och hoppas att detta hjälper ska lämna in ett nytt urinprov imorgon bitti innan jag börjar ge antibiotikan. Fick även en pariboy som vi ska testa i ett par veckor över sommaren hoppas att det kommer att hjälpa henne hennes pox låg på 96 och det gillade dom inte riktigt men hon lät inte så tät i bröstet som den visade det tyckte dom var konstigt. Casper fix ett klyx och hoppas nu att det ska bli bättre med hans mage och vi ska fortsätta med hans medicin och minska om det behövs.Ska även börja ge Emilia utav den en påse om dagen så får vi se hur det blir.

Efter vi varit där så stack vi direkt och badade var härligt sen begav vi oss hemmåt och började laga middag och här sitter jag nu i skuggan och jäser.Johan är och rensar ogräs och han borde väl dimpa in om en stund.Imorgon måste jag fixa alla papper jag skulle ha lämnat in idag men jag tyckte att det var så vartm att jag ville ner till stranden. Måste även ner och lämna in Emilias skor som har gått sönder haft dom bara i 1 vecka och det är nästan som vanligt när man köper skor i denna skoaffären förra året så köpte vi ett par jätte fina sandaler till Emilia efter 1 dag hade sulan spruckit och dom ville ge ett tillgodo kvitto men jag vägrade ville ha pengarna i stället för jag tänkte aldrig handla där inne mera. Men när vi var där och såg dessa fina pax skor för bara 50kr så kunde man ju inte motstå dom.

Hoppas att ni haft en riktigt bra dag.

Kramar!


sofia

Ian är med jämte sjuk men de har tagit prover o för att titta om något var fel med hans imunförsvar men det var helt normalt undrar då varför han alltid är sjuk o aldrig blir frisk alltid har han bara hög feber o inget annat i veckor i sträck:( lider med er vi har samma problem. hoppas hon blir bättre! inget kul att vara på barn vi brukar oxå få tillbringa mkt tid där för mkt=( kram



PUBLICERAT: 2010-06-29, 21:01:46 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: