2010-06-22
 08:04:23

Sommar himmel och sjuk liten tjej

God morgon!

Vaknade till världens blåaste himmel jag kan inte se ett moln så långt ögat kan nå. Emilia vaknade med ett ill tjut runt 06 gick in till henne och bara kollade vad det var för fel men hon ville inget så jag gick in på toaletten och grejade lite sen så kom hon upp och la sig brevid mig i min säng relfekterade över att hon var himla varm varmare än normalt på morgonen. Hon ville inte släppa taget om mig och klättrade upp och la sig på min mage av alla ställen rullade försiktigt ner henne när hon somnat in och gick och hämtade feber termometern mycket riktigt så visade tempen 40 grader :O Fattar inte varför hon inte kan bli bra snart hon har haft feber till och från i snart 1 månad trots pencelin kur :( som inte ens är slut. Pratade med barnmot senast igår och då skulle vi avakta tills på torsdag men jag tror att jag ska ringa redan idag och fråga om vi verkligen ska vänta tills på torsdag eftersom hon har så hög feber.

Ska gå och kolla till min lilla plutta tycker så synd om henne som inte kan bli bra någon gång.

Hoppas att ni får en bra dag i solen.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: