2010-06-13
 12:16:18

Söndag Middag!

God middag!

Helgen går alltid så fort man hinner inte med mycket nu för tiden känns det som :( Natten var helt hopplös fall som vanligt. Emilia vaknade strax efter 00 och började stöka och kom upp vid 00.30 och sen så fick hon en flaska välling i hopp om att hon skulle somna om ordentligt men icke hon bökade lite till sen la hon sig hos mig och somnade in skönt men när vi precis somnat så kommer Casper och ska oxå ligga i min säng vilket inte går för det är så trångt så jag fick krångla mig ur Emilias grepp runt min arm och gå in med Casper till sin säng sen bar jag över Emilia till sin säng som inte reagerade för hon sov så djupt. Casper kom 7.30 och väckte oss Emilia kom strax efter det och knatade in till oss i sängen och myste lite.

Efter frukosten så gick vi igenom en massa viktiga papper och satte in i pärmen och det tog en stund jag lagade i ordning fläskfilen som vi ska äta senare gjorde den i bitar och stekte den och la i wokgrönsaker och sen så hade jag i turkisk yohgurt(stavning) :S det ser gott ut i alla fall :D Nu sitter barnen och tittar på Emil som är på 4an idag dom sitter som naglade vid tvn, fast Casper är otålig för vi väntar på att Johan ska komma hem ifrån gräsklipperiet och sen ska vi nog bara äta lite och sen ta med oss fika ut och lufta våra cyklar speciellt Johan som aldrig kommer till skott och cyklar på sin så jag tvingar med honom idag vare sig han vill eller ej vet att jag är dum men jag vill ut och cykla då kan lika gärna hela familjen hänga med :D

Ha en bra dag.

Kram


ida

Åh maten lät verkligen god :)



PUBLICERAT: 2010-06-13, 13:15:41 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: