2010-06-27
 11:15:02

Söndag

Hej på er!

Idag tog vi sovmorgon till kl var 9.30 då kom Emilia och väckte oss Casper han satt och kollade på tv redan och det var rätt skönt att sova lite längre imorse eftersom vi inte kom i säng innan kl var 02 för fastnade på en film på 1an som var jätte bra men jag vet inte alls vad den hette men det måste jag kolla upp :D Idag vet jag inte riktigt vad vi har på agendan tror att det blir Skottek om det blir lite varmare. Håller på och tvättar ska snart gå ner och lägga i en ny maskin tvätt hade inte så många maskiner idag att tvätta men det är rätt skönt att inte behöva tvätta i massor bara för att man är lat. Det bästa är att boka en tid i veckan så vet man att det inte blir såna berg med kläder. Speciellt inte nu när det börjar att närma sig en veckas semester på västkusetn. Jag längtar i massor bara hoppas att vädret håller i sig och blir varmt och gott och även så att man kan bada i havet :D

Nej nu ska jag kolla tvätten ha en riktigt bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: