2010-06-20
 21:49:58

Tiden springer ifrån mig

Hej!

Ja denna veckan har verkligen varit fullt upp jösses vad det har gått i ett. Min stora kille har hunnit bli hela 5 år gammal :D mamma har varit här och Hillevi dom åkte hem i fredags och jag har hunnit med att gå på ett möte i torsdags mellan 13-17 och i fredags jobbade jag hela dagen dom ringde in mig och frågade om jag ville tjäna lite pengar det tackar man ju inte nej till precis :D Igår var vi på kalas och efter det följde Emma med oss hem och dom blev kvar över natten och vi tittade på twilight och jag ska kolla på 2a någon dag i veckan för jag blev helt såld jag älskade verkligen den filmen den var så himla spännande och ovanligt för att vara en vampyr film. Idag har vi inte gjort så mycket Emma gick hem vid 17 tiden. Johan har varit på cross banan hela dagen och varit assisterande sjukvårdare fick tydligen hoppa in vid något tillfälle och hjälpa till. Nu har jag suttit halva kvällen och laddat upp kort på facebook. Ska snart ner och hämta den sista tvätten och sen blir det en dusch och sova för jag känner mig trötter.Imorgon ska Emilia till dagis Casper ha lov ett par dagar eftersom han följer skollagen. Imorgon kommer special pedagogen till Emilia för att kolla på henne lite extra så vi får se hur det går.

Annars vet jag inte vad vi ska hitta på jag och Casper kanske att vi tar oss till badhuset en sväng det tror jag han skulle gilla fast jag bestämmer mig imorgon vad vi ska göra beror på hur hans förkylning är han är hemskt hes i halsen idag och väldigt snorig har ingen feber bara en aningen höjd temp hade han nu ikväll men han hade feber i fredags men den försvann lika fort som den kom. Nej nu väntar tvätten lägger in ett kort på min födelsedags kille :D







Kram


ida

Åh så härliga sommarbilder :)



PUBLICERAT: 2010-06-20, 23:45:18 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: