2010-06-12
 20:17:24

Tji fick jag för det

Man ska inte tänka att man har det lugnt och skönt för då händer det något man inte alls räknat med :( Jag gick in i köket och gjorde i ordning Emilias kvälls mediciner och ropar på henne hon kommer efter ett par ropanden och ber henne ta sina mediciner och så fort hon får syn på medicinen så börjar hon och kväljas sagt och gjort 2 sekunder senare spyr hon ner nästan hela köks golvet bara sprutade ur henne :( Troligen så är det antibiotikan som gör att hon mår illa för hon burkar bli illamående av det och det blir ju en annan med av antibiotika. Började skura golvet och skulle gå in på toaletten och skulle tvätta av mig och kläderna som Emilia hade på sig lite lätt i handfatet då är det total stopp i handfatet vattnet rinner inte ner öppnar upp och ska göra rent det och där i sitter det en massa toapapper i molekyler som min kära son har propat ner i handfatet suck. Så det var en rejäl omgång med handfatet så nu är stoppet borta men jag tänkte för mig själv vilket lördags nöje först stå och torka spya och sen gå till att göra rent avloppet :S Nu har i alla fall mina huliganer gått och lagt sig Emilia sover sen 1 timme tillbaka hon protesterade inte ens utan somnade på en gång. Casper la sig precis och hoppas han somnar snart så han slipper vara så grinig på morgonen eftersom han vaknar kl 06 just nu.

Nej nu ska jag hitta på något vettigt att göra.

HA de bra.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: