2010-06-27
 20:23:08

Underbar dag :D

Skönt när man kan vara ute och tiden bara flyger förbi en när man är ute. Johan åkte vid 11 och fixade fram lite grejer i Emmas förråd och när han kom hem runt 12 tiden så packade vi en fika väska och begav oss iväg på cyklarna till skottek och fikade gott och barnen tog och badade fötterna som sedan blev oförvilligt dopp hela dom men det var faktiskt skönt i vattnet undrar hur varmt det var men det var ljummet vid kanten i alla fall. Dom hade jätte roligt och Emilia ville inte låta bli att simma som hon säger den ungen är verkligen GALEN i vatten. Sen trampade vi hem i stilla takt hoppade in på willys och köpte grillkol och en bunke med glass som vi avnjöt på våran uteplats och barnen mumsade i sig för fulla muggar :D Sen tillbringade vi många timmar på våran uteplats och bara var barnen lekte i sandlådan och jag satt och solade mig lite :D Man måste ju passa på och försöka bli lite brun och det börjar att ta sig :D Sen satte vi fart att grilla runt 17 tiden blev kyckling och ris idag var himla gott :D

Imorse kom en dam och hon hade tappat ner ett kasset band på våran uteplats och hon frågade om hon fick lov att gå in och hämta det,Sen när hon hade hämtat det så berömde hon våran uteplats att vi hade så fint med staket och blommor och våran sandlåda till barnen. Det var roligt att höra :D Men jag hade adrig sett henne innan och jag vet inte om hon är mycket inne kanske.

Nu ska jag sortera lite kläder som jag har tagit upp ifrån källaren för alla mina sommar kläder låg där inne längst ner i en säck under allt som Johan hade staplat ovanpå. Ha en riktigt bra kväll ska lägga mig tidigt ska upp och jobba imorgon.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: