2010-06-07
 12:18:33

Vart tog motivationen vägen?

Fy vad det är hemskt när man tappar motivationen till städandet på vägen speciellt när det är så mycket att man inte orkar att ta tag i det :S Har i alla fall röjt i några skåp i bokhyllan och fått ur lite skit och fått ordning i den lite bättre i alla fall ska ta tag i det mera när jag har lagat lite lunch vad jag ska hitta på det vet jag knappt.

Emilia går i bara linne och trosor och vi kör pottträning för fullt har hänt 2 olyckor sen vi tog av blöjan vid 9.30 känner att vi måste ta tag i detta på allvar och inte bara en kissning på morgonen hon blir ju ändå snart 3 år(ja inte så snart kanske) Men ändå så känns det som hon inte behöver ha blöja då hon många gånger säger till när hon kissat i blöjan så tänkte att man kan ta av den och om hon kissar på sig några gånger i trosorna så kanske hon kommer på att hon inte har någon blöja på sig och att det är obehagligt att bli våt. Hoppas i alla fall på att det ska ha någon effekt och att vi är ett steg i rätt riktning. Hon är ju många gånger torr på morgonen när hon vaknar. Hade i alla fall varit en kostnad mindre i månaden på blöjor inte för att det är värds mycket pengar men ändå en utgift som man kan göra sig av med om det går att få henne fri. Måste bara införskaffa mera trosor märkte jag nu på morgonen då dom har av någon anledning blivit för små :D min lilla rullsylta har så tjocka lår att dom skär in och det kan inte vara skönt.

Nej nu väntar lunch lagning.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: