2010-06-02
 12:48:47

Vilket underbart väder det är idag verkl...

Vilket underbart väder det är idag verkligen njuter synd bara att man måste gå inne en hel dag och gå miste om det. Hoppas att vädret håller i sig tills på fredag och lördag när vi ska åka till vimmerby. I måndags kväll kom våran älskade kisse tillbaka blev så himla glad men det tog tid. Ha en bra dag kram


ida

Skönt att hon kom tillbaka :)



PUBLICERAT: 2010-06-03, 13:19:19 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/
Diana - Nybliven mamma ♥

Denna helg kommer jag att ha temahelg baby på min blogg. Jag kommer att ha riktigt många tävlingar, recensioner, skriva om mina favoritbutiker på nätet, visa babysaker, och komma med tips, rabatter... Jag kommer även ha en "fråga experten spalt" där ni kan ställa frågor till en läkare och babysimexpert. Besök gärna min blogg nu under temahelgen! =) Kram, Diana



PUBLICERAT: 2010-06-03, 20:34:53 | URL: http://dianasblogg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: