2010-03-09
 10:52:52

Blåååå himmel :D

Hej på er!

Jag är hemskt dålig på att skriva i bloggen just nu känner jag men jag har inte haft tid o ingen ork till att skriva i den.Helgens kalasande har tagit ut sig på mig känner jag är helt slut. Sen så längtar jag ifrån stan så jag tror jag ska dö vill åka o hälsa på mina nära o kära men snart bara 1månad kvar tills vi träffas hoppas jag om inte vädret ställer till det som tusan men det borde det ju inte göra. Här har solen visat sig i flera dagar o igår var det riktigt varmt ute och det ser ut som att de är det nu med men jag hoppas att snön försvinner snart så man känner att de är vår o sommar på gång :D

Idag har vi inget direkt projekt framför oss bara att vi ska försöka att komma ut en sväng i solen o få lite vitaminer och sen ska jag ner på leksaksaffären o kika lite ev köpa present till Jonathan som fyller år på söndag o ska ha kalas.Denna helgen är uppbokad till max känns det som på lördag ska vi till Ove o fira honom och på söndag ska vi till Emma o Jonte så helgen kommer att gå snabbt antar jag.

Nej nu ska jag nog göra slag i saken och försöka ta oss ut lite.

Ha de bra.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: