2010-03-18
 21:26:50

Blev en bra dag ändå

God kväll!

Ja dagen blev ju rätt bra ändå fast den var så grå o mulen och det är det fortfarande fast nu är det så himla disigt ute ser ut som det regnar nästan. Har hållt sig runt 0 grader hela dagen men det började blåsa rejält när jag skulle hämta barnen på dagis. Efter mitt förra inlägg fick jag ett ryck och började städa i köket och det höll jag på med fram tills det var dags att stoppa litei magen vid 12 tiden sen vid 13 så satte jag mig på cykeln och cyklade bort till Johan för att hämta barnen på dagis tjötade en stund med honom och gick sen o hämtade trollen. Emilia var speedad till max hon hade hoppat över sovluren idag på dagis hon hade kättrat ur sin vagn och ville inte alls vara med på noterna som dom tyckte. Men hon sover ju inte hemma och de tär väl bara en tidsfråga innan hon slutar med det på dagis med.

Vi var hemma vid ca 14.30 grejade lite sen kom Emma vid 15 tiden och hon hade med sig fika och sen började jag laga mat vid 16 tiden ca och sen åt vi alla och sen har vi bara töjtat en massa tills hon gick hem vid 20 tiden. Fick sålt våra grindar idag så himla glad att bli av med lite av sakerna som man har i överflöd fattar inte varför man samlar på sig så mycket. Dom pengarna går ner i spargrisen til lden 10e då jag o älsklingen ska iväg på hotell och bara vara fast vi har ju lillan med oss men det kommer att gå bra det med :D Nu ska jag kika vidare på hockeyn på tvn. Ha en bra kväll.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: