2010-03-26
 16:33:08

Blev inte som jag tänkte mig riktigt

Hejsan!

Ja denna dagen blev inte alls som jag tänkte mig ringde vc imorse för min grymt onda tå och hade inte förväntat mig att få en tid idag men det gjorde jag så kl 9.15 så infann jag mig på vc för att läkaren skulle kika på min onda tå. Så det blöev en operation av min tå och efter 4 omgångar med bedövning så tog den äntligen lite bättre men den tog inte helt ändå så det kändes allt när han var nere och grejade på djupet i tån men den var så inflamerad så det var därför som det inte tog men det som man inte dött av det härdar jag har ganska hög tröskel för smärta så det gick bra ändå :D

Nu sitter jag och väntar på att Johan och Casper ska komma hem ifrån handlingen så ska vi greja i ordning lite tacos Emma kommer om en stund med hon är barnledig denna helgen så vi ska ev hyra en film och bara vara :D Trevligt trevligt.Nej nu kallar Emilia hon håller på o gör bus i köket hör jag. Dom små liven passar på när man gör annat.hehe.

Kram! KRAM !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: