2010-03-30
 20:45:03

Dålig på att skriva jag vet

God kväll!

Har varit väldigt dålig på att uppdatera men jag har inte haft tid och inte ork heller att sitta vid datorn känns som om dagarna bara springer iväg helgen rusade iväg med en faslig fart lördagen tillbringade vi hemma med Emma som var hos oss hela kvällen vi spelade yatzy och uno var inte igår man spelade det. Sen i söndags så tog vi det ganska lugtn vi städade lite och svärmor kom hit och hälsade på lekte med barnen och vi åt våfflor till kvällsmat eftersom vi missade våffeldagen tidigare i veckan.

Igår så var på möte på kommunen hos en man som ska leta praktiskplats åt mig och hoppas att jag får något och det skulle förmodligen leda till arbete och vi får väl se hur långtid det tar att få något blir kanske inget alls beror ju på om dom hittar någon som vill ta in praktikanter.  Idag har jag varit på dagis och jobbat på Emilias avdelning idag var kul fast det påminner mig ännu en gång att jag vill inte jobba med den årskullen mycket lugnare att vara på en avdelning för  tex 3-5 åringar. Sen har jag varit och handlat lite på lidl var hos emma en sväng innan idag hon passade mina busar medans jag var på vårdcentralen och la om min tå nu har jag fått frikort på sjukvården för första gången i mitt liv men surt att ha betalat 900kr på 1månad :( men nu har jag ju i alla fall frikort till februari så nu kan jag vara sjuk jämt.hehe.

Imorgon står städa på agendan och ett tandläkar besök vid 16 på fredag kommer min mamma och min syster dotter på besök ska bli så himla kul att träffa dom var så längesedan vi sågs. Så därför som jag ska springa runt o städa imorgon har inte jätte mycket att städa för jag gjorde det i söndags men ska vika all tvätt från i söndags då jag tvättade har inte hunnit med att vika det.

Nej nu ska jag kika på tv men vi hörs när jag får tid att uppdatera nästa gång.

Kram!


Ida

Ibland är det verkligen tur att dem har frikort ;)



PUBLICERAT: 2010-03-31, 08:17:07 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: