2010-03-19
 09:01:01

Fonder!

God morgon igen :D

Fast jag har varit vaken sen jag var uppe vid 05 jag hann inte mer än att lägga mig så började Casper att ropa på mig så jag satte på tvn i vårat sovrum så han fick kolla på Dora på nicelodeon(stavas det så) sen gick vi vackert upp när kl var 7.30 fick vila lite i alla fall men sova det var överskattat Emilia hon har inte somnat om ännu så hon sitter här i soffan o ser ut som en hängande loppa typ.hehe hon är så trött så hon orkar inget annat bara hon kunde komma till ro att somna med de är ju det som är problemet.

Jag o Johan har disukterat att söka fonder från olika ställen men jag vet inte hur man går tillväga och vad man ska skriva i ett ansökningsbrev och vart man hittar alla bra fonder som man kan söka bidrag ifrån man kan ju alltid testa att söka. Någon som har något tips så tar jag tacksamt emot det :D

Ha en bra dag!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: