2010-03-19
 22:03:14

Fredag kväll!

God kväll!

Ja de tvar meningen att vi skulle iväg till jönköping men vi kom inte så långt Johan han blev inte ledig och sen slocknade Emilia i soffan när klockan var 14 så vi ska åka dit imorgon i stället och handla det vi ska ha. Blir nog en lugn kväll för övrig här Emilia har vaknat ett par gånger och skrikit i högansy börjar misstänka öronen på henne faktiskt men ja det får tiden utvisa. Kul att se att jag fick en positiv reaktion på min klänning jag beställt jag hoppas bara att den passar med väntar med spänning på att den ska komma hem till mig :D tackar för tipsen om uv dräckten ska kolla gekås när vi ska dit i april.

Nu ska jag kolla lute nyheter och se vem som åker ut ur lets dance.Hoppas faktiskt att det blir Willy för han har inte i finalen o göra tycker jag.Ha en riktigt bra kväll!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: