2010-03-12
 08:14:17

Fredag!

God morgon!

Fast jag har sovit som en påse nötter i natt vet inte varför men jag sover inte alls bra längre på nätterna fast jag är dö trött så känns det som om jag har varit vaken hela natten. Emilia vaknade i natt och fick världens krupp anfall troligen falsk krupp men fy så hon lät hon var vaken en stund sen somnade hon om igen.Katten passade på att smita in i barnens rum så jag fick leta efter henne med mitt i natten eftersom jag inte vill att hon ska vara där inne så hon börjar busa med något som ligger på golvet eller lägger sig på någon av barnen.

Idag vet jag inte vad vi ska göra riktigt beror på Emilia när jag har tagit upp henne hur hon är hade tänkt att gå till öppna förskolan idag men jag får avakta o se lilla gumman jag har haft detta på känn att det har varit något på gång och det verkar som om mina misstankar har varit sanna,får se bara hur denna omgången blir eftersom hon har börjat med en ny medicin som ska mildra hennes infektioner bara att hoppas att den har effekt.

Är detta inte vackert? på våran uteplats.

Nu ska jag dricka upp mitt the.
Ha en riktigt bra dag!

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: