2010-03-19
 05:29:27

Fy kl är bara 05.14

Och vad gör jag vaken då undrar man ju :S Emilia hon vaknade vid 05.30 och vill inte riktigt somna om och jag orkar inte springa upp o ner ur sängen så lika bra att sätta sig här och försöka hålla sig vid liv. Antar att hon snart väcker sin storebror med sitt gapande som hon håller på med i sitt rum hon är inte ledsen eller så men jag tycker inte att hon behöver gå upp ur sängen ännu tur man kan välja det när hon har spjälsängen ännu. Fick desutom batalat en viktig räkning nu för en stund sedan och kollade på min order som jag har bestält ifrån hm längtar redan tills allt kommer hem på posten :D Inte ofta jag beställer saker men man får väl se hur det passar med kanske inte passar alls för jag vet knappt vad jag ska köpa för storlek på kläder eftersom man har en annan kropp nu mot vad man hade förra våren/sommaren men håll tummarna för att det passar blev bland annat denna


Ifrån deras nya kollektion The Garden Collection som släpptes igår tyckte denna var söt fast Johan han tyckte att den var gräslig men jag trotsade hans kritiska ord och klickade hem den i alla fall :D passar utmärkt till en varm sommar dag/kväll. Ska inom kort försöka att beställa hem en ny uv dräckt till Emilia för hon kommer att behöa ha det i sommar med Casper är ju lite större så han hade ingen förra året men ska se om jag inte hittar en tröja han kan ha för hur mycket vi än smörjade honom så brände han sina axlar lite vet inte ens om det finns uv i så stor storlek som 116 någon som vet?? Men tyckte i alla fall att deras hello kitty uv dress till Emilia var himla gullig såg den faktiskt i Idas blogg och blev mycket intresserad av den själv :D Här kommer en bild


Tyckte att det var en himla söt dräckt :D

Nej nu ska jag försöka att slumra en stund till innan det är dags att gå upp på riktigt och orka med att Shoppa i jönköping senare idag ska till Ikea och handla lite till hemmet blir ev en tripp på donken. Johan är nog ledig vad det verkar som idag ska bara till jobbet en snabb sväng och greja med något.Maskin åbäket har gått sönder igen dom stod stilla hela förra veckan och igår gick den sönder igen :(

Kram och god natt säger jag!


Ida

Klänningen var jättesöt,lyssna inte på Johan ;)



Och visst var Uv dräkten rolig till en liten tjej.



PUBLICERAT: 2010-03-19, 08:51:13 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/
Angel

Jättefin klänning! Skulle också kunna tänka mig den! Min man har också haft lite svårt för det här blommiga men har vant sig nu tror jag. Jag har för mig att KappAhl och Lindex har lite större UV-kläder. Finns billigt på Gekås också men är lite osäker på storlekar. Trevlig helg på er!



PUBLICERAT: 2010-03-19, 20:57:11 | URL: http://www.angelwebster.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: