2010-03-06
 11:26:43

Fy på mig :(

God middag!

Jag hinner verkligen inte med bloggen för tillfället varit full fart med aktiviteter och nu idag så kommer hela huset fullt av folk om ett ca 2 timmar ska bli skoj men har varit mycket förberedelser inför denna dagen fyller ju imorgon igentligen men man känner för många så man hinner inte med alla på en dag o sen har vi inte plats heller.

Igår klippte jag mitt hår blev rätt nöjd men det tar nog ett tag att vänja sig vid det :D Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig vacker bara vänta på att Johan o Casper ska komma hem först så jag slipper ta med mig Emilia in i duschen fast hon skulle nog behöva det hon med för hennes hår ser inte klokt ut.hehe.

Hoppas att ni får en riktigt bra lördag.

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: