2010-03-14
 20:59:41

Gnäll o trötter!

God kväll!

Ja denna dagen har gått i gnällandets tecken Emilia är sjuk hon har grinat åter grinat nästan hela dagen och det har tagit musten ur mig känner jag nu ikväll fast samtidigt så känner jag mig så otroligt rastlös kanske för att jag har varit inne hela dagen och inte gjort något direkt. Jo städat har jag ju visserligen gjort men inget mera. Solen sken så himla fint men vi höll oss inne eftersom man inte vet om stumpan tänker bli värre hon har en sån hemsk hosta så jag önskar att den släpper snart bara häva i med mediciner så släpper det väl snart. Men det jobbiga är att de är så himla grinigt :( inte kul när hon inte vet själv vad hon vill tror jag bytte 3 filmer i dvdn innan idag o hon visste fortfarande inte vilken hon skulle titta på så hon blev arg.

Johan o Casper har varit på 3års kalas för Jonte idag hipp hipp hura till dig :D Så det är väl det mesta som har hänt här hemma idag, har suttit på blocket o spanat efter en säng till Casper för hans har gått sönder han o några kompisar har hoppat i sängen så ribbboten har gett med sig och han vill ha en sån våningsäng och det skulle passa perfekt i deras rum eftersom vi behöver ha mera golvyta och då kan man ställa lådor och sånt under där och dölja med ett snyggt tyg draperi. Så när vi har fått pengar blir det garanterat en tripp till ikea för att se vad den sängen kostar där om vi inte hittar någon på blocket i närheten. Denna vill min kille ha :D

Kura säng

Nu ska jag kolla på tv.

Ha de bra.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: