2010-03-16
 20:19:59

God kväll på er!

Jag är så himla trött nu för tiden har lixom ingen ork men det blir väl så när man mestadels går hemma den där riktiga energin som man hade när jag hade praktiken den har försvunnit bort långt lååångt iväg och inte så kul heller när man söker o söker och man bara får nej i ansiktet så ja man får väl bara bita ihop. Emilia mår bättre i alla fall har preparerat henne med astma mediciner och besöket på jouren gick bra allt såg bra ut bara att fortsätta som vi gör nu hon hade en sänka på 15 o de är ju inget alls förhöjt jo marginelt i så fall. Idag har hon även fått lite feber igen så får se vart det går åt för håll men annars så får man ju ringa igen inte mer att göra åt det i så fall :D

Idag har jag o Emilia städat lite här hemma vikt tvätt och ska väl försöka fortsätta att greja imorgon s man slipper det i helgen men blir väl så att man inte tar tag i det som vanligt. Imorgon har vi ett planerat 2 ½ års kontroll på bvc men får se hur Emilia är imorgon om hon har någon feber annars så får jag ringa återbud. Nu sitter jag och kikar på 112 på liv o död på tv4 plus intressant program men är paus som det är allt för ofta nu för tiden på kanalerna.

Jag kom på igår att jag inte har visat min nya frilla är nöjd men ovant som tusan. Så här kommer en bild på det



Ha en bra kväll! <3
Kram!


Ida

Wow vilken skillnad,jättefin frisyr :) Skönt att Emilia inte verkar vara så dålig nu,hoppas det håller sig.



PUBLICERAT: 2010-03-16, 22:13:10 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: