2010-03-26
 07:59:02

God morgon Fredagen!

Hej på er!

Igår var jag riktigt trött när jag kom hem var hemma vid 21 tiden fastnade utanför och pratade med svärmor innan hon åkte hem. SÅ det hände inte mycket mera för mig igår kväll annat än att jag gick o kojsade :D Fast jag har sovit som en kratta vaknat 1gång i timmen typ och trott att det vara dax att gå upp :( Casper kom till mig vid 01 och låg nästan på mig höll på att svettas ihjäl så efter 10 minuter klarade jag inte det mera så jag bar in honom till sin säng där han sedan sov gott till kl var 03 då det var dags att gå upp igen fattar inte vad det var med honom.

PÅ tuppeware partyt så köpte jag en ost kupa

Fast gul och inte denna storleken det blev den minsta det var det ända som plånboken klarade av just nu.

Idag har jag inget direkt planerat förns ikväll då jag ska upp o träna för första gången på ett långt uppehåll så ska bli skönt att komma igång igen. Under dagen ska jag städa lite här hemma och röja runt lite så det är fint inför helgen. Imorgon blir det fyndmarknaden och sen åker vi till Borås och ska lämna tillbaka vårat hemmabio system som ej fungerade när vi köpte det förra veckan :( på kvällen blir det nog körslaget och mys framför tvn. Nu är det bara 1 vecka kvar tills min älskade mamma kommer hit på besök och min syster dotter ska bli kul att dom kommer hit och firar påsken med oss var allt för längesedan vi sågs :(

Igår blev jag en stolt moster till en liten kille så himla kul att alla har lyckats pricka in en av varje sort när dom fått knoddar :D Vet dock inte vad lilla killen ska heta men han var jätte söt i alla fall :)

Hoppas att ni får en bra dag.

KRAM!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: