2010-03-15
 09:00:24

God morgon

Hej på er!

Idag vaknade man relativit utsövd i alla fall men en Emilia som har en hosta dess like så hon blir hemma idag tror inte att hon orkar med dagis tempot så vi ska lite senare göra några ärenden på stan eller rättare sagt på arbetsförmedlingen och lämna in en massa papper som dom vill ha av mig en himla massa papper som ska in jämt.

Himlen är blå och solen skiner som bara den men mätaren visar -11 så våren känns avlägsen just nu vill ha det NU jag längtar så att plocka fram min cykel och bara trampa gärnet på vägarna vill så himla gärna komma igång och cykla igen. Johan han satt o pratade om det hela kvällen igår att han ska ut med sin cykel o komma i form som han sa och även försöka sig på att cykla lite tävlingar som är i närheten men jag vet inte om han klarar av det riktigt hehe. I år ska jag ge mig på att cykla runt sjön någon som vill följa med så är det bara att hoa till när det kommer till att man faktiskt kan cykla igen. Känns jobbigt när man hamnar i en slags desperation där man bara vill att snön ska försvinna för nu har det varit så kallt o burrigt läänge så nu vill man bara ha sol o värme :D Så man får hoppas att sommaren blir en varm o go sommar med många fina stunder ute.Är lite roligare i år med eftersom Emilia är större och går själv och ja vet vad hon vill mer eller mindre vi har en del inbokat under sommaren så ska bli kul att se hur barnen tar det :D

Nej nu ska jag sluta drömma hehe. Ska ta och klä på Casper som ska iväg till dagis och gå i skogen idag.
En sak som jag konstaterade var igår när jag tog kort på Casper han har verkligen blivit en STOR kille






Ha en bra dag!
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: