2010-03-18
 11:48:55

Grått till max ute

God middag!

Ja idag är det grått men det är i alla fall plusgrader ute så det får man vara glad över. Snön har verklige smält snabbt nu det finns en hel del kvar men det har börjat synas lite gräs på vissa håll. Casper han vrålade när vi gick till dagis mamma kolla GRÄS sen fick han syn på ett träd som hade fått knoppar på sig. Jag har tagit min första cykeltur för i år i alla fall :D cyklade hem min cykel ifrån johans jobb var underbart att cykla men man var lite på sin vakt är lite isigt ännu på vissa ställen men då får man vackert ställa sig o leda cykeln. Men det går ju det med.

Jag har inte hunnit med något vettigt alls idag känns det som men ja man får väl ta tag i det imorgon i stället för då ska jag tvätta och tänkte städa på morgonen så det är gjort inför helgen Johan fyller ju år på måndag och jag vet inte om det kommer några hit under helgen vi får se vad som sker. Tycker inte man hinner med något när barnen är på dagis tiden bara rusar iväg o så är det dags att hämta dom igen. Känns lite tomt här hemma men ändå skönt på ett sätt att man får vara lite för sig själv,Synd bara att de är helg imorgon igen för dom veckorna går verkligen fort men det gillar vi just nu när det börjar att bli vår o fint ute vill ha bort all eländiga snö nu så man kan börja vara ute på ett annat sätt cykla leka i sandlåda osv barnen tycker nog att det är dags i alla all :D

Nej nu ska jag gå o värma på något att äta magen kurrar lite.
Ha en bra dag.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: