2010-03-22
 12:28:16

Grattis Hjärtat!

God middag!

Det blev inte mycket till bloggande i helgen inte men har knappt suttit vid datorn har varit en familje helg av hög karaktär älskar när man bara myser av att ha varandra i närheten varit en harmonisk helg utan så mycket fadäser ifrån Caspers sida han testar o grejar mycket nu för tiden är väl en fas antar jag men det brukar gå över. Idag fyller min kära man år så får säga grattis till dig även i bloggen älskling hoppas du får en bra dag fast vi ska tillbringa halva dagen på sjukhuset. Ska skriva mera om det nedan :D



Har idag på morgonen hunnit vara på ett möte på arbestförmedlingen som faktiskt såg ganska lovande ut för engång skull, Hon skulle skicka mina uppgifter till en praktikant letare som hjälper en att få en praktik plats o i detta fallet inom kommunen och jag ska även söka sommar jobb på alla ställen i kommunen ikväll när vi kommer hem och lugnet har lagt sig i lägret Johan får hjälpa mig så det blir rätt. Så min handledare trodde att inom 1 månad skulle jag ha en praktik plats så det känns lovande faktiskt. Fick även veta att om jag inte har hittat något och som inte ger mig så mycket så jag kan komma in i a-kassa så kommer jag att får pengar även efter att min ungdomsgaranti har gått ut då byter det bara namn till något annat så det kändes skönt att få reda på det i alla fall :D

Ska snart åka iväg till sjukhuset i Borås och göra röntgen och få bedömningen om det kommer att bli någon form av operation för att ta bort titanplattorna känns lite nervös för jag vet ju inte om dom kommer att söva mig eller inte när dom ska tas bort man blir ju lite nojig eftersom han sa att dom skulle slipa ner dom lite i kanterna ev så att dom inte skaver. Men får se hur det går idag för idag får jag i alla fall besked på hur det blir känns skönt så man slipper att oroa mig för det och skönt om man kan få det gjort innan sommaren kommer så man slipper ha ont längre.

Jag återkommer när vi kommit hem måste göra mig klar för att åka Johan kommer nog när som helst.
Ha en riktigt bra dag i snö yran ja ni hörde rätt det snöar här vill ju ha VÅR riktigt deprimerande när nästan allt var borta :(

KRAM!!


madeleine

Hej:) Nja jag tror den hette något på Proaqua!! Nej fy fan skulle ALDRIG lägga ut så mycket pengar!!



Kram



PUBLICERAT: 2010-03-22, 18:58:11 | URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: