2010-03-31
 14:20:34

Hej på er!

God dag!

Idag har dagen varit ganska lugn hitils Emma kom hit vid 9 tiden för att låna mitt internet och ladda hem ett program som hennes mobila bredband inte klarade av att göra. Vi åt lite frukost och sen så satt vi och pratade lite. Vid 11 så gick vi ut på stan och jag köpte påskägg som jag ska fylla fast får bli när barnen inte är med och sen köpte vi fjädrar nu är det bara riset kvar som fattas men det fixar vi imorgon eller på fredag. När vi var på väg hem så mötte vi en polisbil som hade stannat vid apoteket och skulle plocka upp en väldigt berusad herre Casper blev ganska rädd för denna person hade ett sönderslaget ansikte så vi sprang in o gömde oss på apoteket tills dom hade åkt han såg skräckslagen ut Casper så jag vågade inte gå förbi när dom höll på och grejade med farbrorn som satt på bänken med en 75a wisky i handen och började bråka med polisen. Casper frågade mig vad det var för fel på honom och jag svarade bara att han hade druckit för mycket vuxendricka och att de inte var någon fara,undrar om jag svarade fel på hans fråga visste inte riktigt hur jag skulle förklara och ville ju inte ljuga heller.

Sen när vi var på väg hemmåt äntligen så började vi med lite lunch blev våfflor idag för hade inte något direkt framme och sen så var klockan så mycket redan så var ingen ide att laga något avancerat eftersom barnen gnällde över hunger snabbt.hehe. Sen kom Ove och hämtade våran säckakärra som han skulle låna och köra något på som han köpt i trolhettan(Känns inte som om det stavades så) Nu sitter jag och degar lite här vid burken Emilia sitter i soffan och kollar på tv och Casper sitter i köket och pysslar med klipp o klistra. Snart ska jag till tandläkaren och laga ett hål inte alls roligt :( men det måste göras. Antar att jag inte kommer att kunna äta något på 3timmar kunde jag inte förra gången så resten av familjen får äta pizza idag det skadar ju inte det heller.hehe. jag får ta mig något sen när jag kan tugga ordentligt.

Ha en bra dag!

KRAM!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: