2010-03-01
 13:45:30

Internet krångel och förkyld samt tapetsering

Hej på er!

Ja inte undra på att man inte hunnit blogga o har inte kunnat heller pga internet problem idag la de av totalt så jag fick instalera mitt mobila bredband har inte använt det på jätte länge men det går TRÖGT men det funkar i alla fall :D

I lördags drog vi igång med köket och det är snart klart blir nog klart ikväll eller imorgon tror jag för det är inte mycket alls kvar nu men det blir jätte fint :D igår satte vi upp dom nya gardinerna i vardagsrummet och det blir jätte bra är super duper nöjd så bara att ta fram kameran och fota lite och få köppt nya lampor till fönstret eftersom vi fortfarande har julstjärnorna där men är ju så mörkt utan dom. Jag är dunder förkyld orkar inte mycket känner mig helt väck idag har varit snorig o sedan i onsdags förra veckan men nu verkar det som om det har nått kulmen av allt hoppas att de vänder snart för jag har lite att stå i för på lördag är det inplanerat ett litet kalas för min del,säger man kalas nej det gör man nog inte men jag kom inte på något annat ;P och på söndag blir det ännu mera kalas :D

När Johan kommer hem ifrån jobbet så ska vi först äta middag sen ska vi åka och köpa min present som ligger o väntar på mig i affären men jag kommer inte att öppna den förns på söndag men det kommer att bli svårt :D Men det ska bli skönt med en ny för min krånglar som tusan. Jag avslöjar vad de är på söndag :D

Nu ska jag ta fram trimmern och klippa min son för han ser inte klok ut i håret så himla långt i nacken så ska ta lite på det eller så väntar jag tills Johan kommer hem.

Ha de bra.

KRAM


ida

Krya på dig! :)



PUBLICERAT: 2010-03-01, 22:59:32 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: