2010-03-13
 21:19:12

Lördag kväll

God kväll!

Denna dagen försvann i ett nafs fast ändå ganska långdragen. Igrå tog vi och rev i vårat förråd och slet fram alla barnkläder vi har har en jäkla massa som ska iväg nu jag vill inte se dom mera blir tokig på att det är barnkläder i hela källaren får ju inte plats med det man ska ha ju :S suck,. Idag har jag roat mig med att sortera dom i kläd storlek och lagt det i kassar och hoppas att någon själ hör av sig och kommer o hämtar något av det i alla fall fattar verkligen inte varför man inte gör sig av med kläderna innan och alla dess ytterkläder gör mig galen herregud säger jag bara men nu har vi bestämt oss för att det åker till insamling om ingen hör av sig och det är lika med leksaker som man har i överflöd. Vi tog ett röj där inne idag så nu har vi sorterat upp allt i olika lådor och ev till helgen ska vi åka till ikea och köpa nya lådor som är större och lock till så man kan stänga om lådorna. Sen åker även en del av leksakerna iväg till insamling för man har för mycket sånt med.

Kl 15 var vi hos Ida och Ove och firade honom han fyllde år i onsdags så det bjöds på smörgåstårta det var gott men man blev på tok för mätt :S Sen tog vi en sväng till svärmor för att hjälpa henne med att få igång bilen som stått på laddning hela dagen eftersom den inte rullat på ca 5 månader pga att vi inte hann få på däcken innan snön kom. Sen tog jag en vända in på willys och köpte mjölk o bröd var jätte mycket folk trodde aldrig jag skulle komma ut därifrån.

Nu sitter jag o tittar på melodifestivalen och jag har faktiskt inte en susning om vem som vinner men jag tycker timotej är bra så man kan ju hoppas men finns många som troligen har bättre chans än dom att gå till final. Just nu kör dom ett medly på olika vinnare är lite kul att se faktiskt just nu är det alexander ryback som sjunger och den låten är verkligen bra :D

Hoppas ni har en bra kväll i era tv soffor om ni nu sitter där :D

Kram o hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: