2010-03-25
 18:18:16

Oj oj tiden går

God kväll!

Ja tiden den bara går o går och igår orkade jag inte uppdatera min blogg var bara så trött hela dagen. Idag har jag jobbat på barnens förskola och varit där sen kl 7.14-16.00 idag ska göra några timmar på tisdag med så har jag lite timmar innestående i fall man får jobb eller dyligt till någon annan termin.

Nu ska jag på tuppeware party hos grannen :D Så jag återkommer senare om jag orkar eller om jag somnar i soffan ikväll känner mig riktigt trött faktiskt men inte så konstigt kanske varit vaken sen 06.15 och tagit hand om en massa ungar hela dagen sen hem o stressa med allt o snart iväg igen men det är kul när det händer något med samtidigt :D


Ha en bra kväll om vi inte hörs.

Kram!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: