2010-03-10
 18:17:07

Onsdag!

God kväll!

Ja denna dagen har vi inte gjort så mycket vettigt faktiskt bara varit hemma o pysslat gick ut till Lidl en sväng innan för att köpa taco sås till fisken vi skulle ha idag det var så himla halt och kallt så jag trodde jag skulle avlida o igår var det nästan sommar värme ute eller ja ialla fall vår värme :D Tänk så det kan skifta. Just nu så sitter jag här o Casper kollar på bompa och Emilia o  Johan åkte iväg för att handla lite o köra hem svärmor ifrån jobbet.

Nu är det i alla fall inbokat lite kul i kalendern den 28e åker jag o barnen em till min mamma o hälsar på och sen får vi nog sällskap av henne med oss hem och den 10e april ska jag o älsklingen bo på hotell i jönköping. Det ser visserligen ut som vi får ta med oss Emilia men vi får ett miljöombyte i alla fall :D Känns skönt att vi har något att längta efter i alla fall. Att åka hem till mamma ska bli himla kul längtar väldigt efter henne o mina andra nära o kära som bor där med så himla synd att man träffas för lite.

Ha det jätte bra.

KRAM <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: