2010-03-11
 19:55:05

Torsdag!

God kväll!

Denna dagen började med rivstart var på dagis kl 08.30 o lämnade barnen sen gick jag vidare för att ha utvecklingsamtal i nästa byggnad för Emilia jag råkade ju missa det förra samtalet :( eller jag missupfattade tiden helt enkelt. Emlia sköter sig bra på speldosan :D och det ända som var lite negativt är Emilias prat och det har vi ju själva reflekterat över med men det börjar att komma mera men jag ska kolla det vidare med Emilias loggoped och även bvc sköterskan. Sen gick jag o pratade med Johan på jobbet blev kvar där till kl 14 det var kallt men det gick bra ändå :D

Nu sitter jag o kollar på tv och johan är o köper hamburgare :D

Ha de jätte bra.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: